A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát.

Menü

Gyakran Ismételt Kérdések

  1. Mi történik az adataimmal a megrendelés során, illetve utána?

Csak a legszükségesebb adatokat kértük el, adta meg, melyek a megrendelt termék kiszállításához szükségesek. A termékhez számlát csatolunk, és az Ön által megadott címre küldjük ki. A teljesítésig szükséges lehet arra, hogy felvegyük Önnel a kapcsolatot legtöbbször e-mailben, tájékoztatást adunk Önnek a megrendelés rögzítéséről, állapotáról, a kiszállítás idejéről és módjáról, de sürgős esetben akár telefonon is kereshetjük. Kizárólag a megrendelése teljesítése tárgyában. És természetesen Ön is írhat nekünk e-mail-t, kereshet minket telefonon, ha kérdése van.

Elérhetőségeink:

vevoszolgalat@mef.hu,

06-1-297-0143, 06-1-445-3170.

Adatait harmadik félnek nem adjuk ki, csak a kiszállítást végző cégnek a megrendelés teljesítése érdekében. Amennyiben a megrendelését teljesítettük, és további megrendelése nincs felénk, akkor elérhetőségi adatait egy év után töröljük. Számla adatait a mindenkor hatályos jogszabályok által megkövetelt ideig kötelesek vagyunk megőrizni, ez jelenleg legalább hat év. Kérem, olvassa el adatkezelési tájékoztatónkat.

Reklám e-mail-t kizárólag akkor küldünk Önnek, ha feliratkozott hírlevelünkre. Ezt a feliratkozást, hozzájárulást bármikor visszavonhatja a hírlevelek alján található Leiratkozás szóra kattintva. Ekkor adatait töröljük a hírlevél küldő rendszerből, és a továbbiakban reklám e-mail-t nem küldünk Önnek.

  1. Megrendeléstől számítva mennyi idő után kapom meg a rendelésem?

A lehető leghamarabb, de ez több tényezőtől függhet. Amennyiben van raktáron az Ön által megrendelt termék, akkor akár azonnal, a következő kiszállítási időszakban küldeni tudjuk. Ha külföldi kibocsátású, gyártású érméről van szó, akkor előfordulhat, hogy a biztos beszerezhetőség miatt már akár a megjelenés előtt röviddel meghirdetjük – ez bevett gyakorlat a nemzetközi numizmatikai piacon –, így az érmét annak tényleges megjelenése után tudjuk szállítani.

Tekintettel arra, hogy számos más külföldi terméket is forgalmazunk, ezek folyamatos beszállításában nagy tapasztalattal és megbízható partnerekkel rendelkezünk. De így is előfordulhatnak szállítói tévedések, akadályok, melyek megnövelik a beszerzés és kiszállítás idejét. Természetesen ez a mi gondunk, bízhat benne, hogy mint eddig is, ezután is megoldunk minden problémát, együttműködésként ilyen esetben csak a türelmét kérjük.

  1. Egyszerre több rendelést adtam le, egy csomagban fogom megkapni?

Mindenképp erre törekszünk, de ez nem csak rajtunk múlik. Természetesen, ami raktáron van, azt együtt, a leghamarabb kiszállítjuk Önnek. Tekintettel arra, hogy a hazai piacon egyedülálló nemzetközi kapcsolatokkal rendelkezünk, igen széles a nemzetközi érmekínálatunk. Ezeket az érméket külföldi partnereinktől sokszor még a kibocsátás előtt rendeljük meg, illetve korábbi érmék beszerzésénél is előfordul, hogy csak a mi megrendelésünk eredményeképpen hozatják be például a tengeren túlról. Ezért a megrendelt áruk beérkezésének ideje eltérhet egymástól.

Hogy ez Önnek ne okozzon gondot, természetesen ezt mi figyeljük, és áru ütemezéssel, átütemezéssel biztosítjuk, hogy lehetőleg egyszerre, de ha ez nem megvalósítható, vagy Önnek ezért túl sokat kellene várnia, akkor jól ütemezetten, az esetleges további megrendeléshez kötve, jellemzően 3-4 hetente egy csomagot küldve juttatjuk el Önhöz a megrendeléseit. Természetesen ezt Ön módosíthatja, kérhet más megoldást. Ez ügyben ügyfélszolgálati kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

  1. Hogyan tudok fizetni?

Az árut számlával és hozzá tartozó postai befizetési csekkel küldjük meg Önnek, illetve ha a csomag értéke eléri a 12.000 forintot, akkor utánvét módon kerül feladásra. Ha a számlához csatolt postai befizetési csekken tudja befizetni a vételárat, illetve ezt az összeget át is utalhatja a bankszámlájáról a csekken és a számlán is látható bankszámlaszámunkra. Az utánvéttel feladott csomagokat átvételkor tudja megfizetni a kiszállító cég munkatársának készpénzben vagy bankkártyával.

Önnek lehetőséget adunk arra, hogy a kiküldendő csomagok alsó, illetve felső értékhatárait meghatározza, azaz csak az adott összegig, vagy az adott összeget meghaladó értékben készüljön Önnek kiküldendő csomag. Ennek részleteiért kérem, hívja ügyfélszolgálatunkat. Felhívom szíves figyelmét, hogy ennek eldöntésekor figyeljen arra, hogy egy esetleges túl alacsonyra megállapított felső határ megakadályozhatja az Ön által megrendelt, de önmagában a határt meghaladó értékű megrendelés kiküldését.

  1. Személyesen el tudok-e menni a rendelésemért?

Tekintettel arra, hogy áruküldéssel országosan szolgáljuk ki az ügyfeleinket, bolti értékesítéssel nem foglalkozunk. Az áru személyes átvétele ennek minősül, így erre csak korlátozott lehetőségünk van, mivel külön engedélyhez kötött tevékenység. Kiszállítási díjaink épp azért az egyik legjobbak, legalacsonyabbak az országban, hogy Önnek a legkényelmesebb módot, a házhoz szállítást biztosítani tudjuk.

  1. Átvételi pontba kérhetem-e a rendelésemet?

Kiszállítói szerződésünk a hazai két legnagyobb futárcéggel, a Magyar Posta Logisztika Zrt-vel és a GLS Hungary Kft-vel van. Tekintettel arra, hogy mindkét cég országosan vállalja a kiszállítást, átvételi pontokon való átvétel kérése nem lehetséges.

  1. Nem vagyok otthon egész nap, honnan tudom, mikor hozzák a csomagot?

Megrendelései rögzítéséről, időközi állapotáról és végül a kiszállítás idejéről, módjáról időben értesítjük e-mail-ben. Amikor kiszállítandó csomagja készül, arról aznap küldjük az e-mai-t, amely tartalmazza a csomag értékét, a kiszállításra kerülő áruk felsorolását. A rákövetkező napon várhatja a kézbesítést. Amennyiben nem találja otthon a futár Önt, hagy egy értesítőt Önnek, és azzal 5 napig átveheti az értesítőn megjelölt postán. Ennek letelte után az áru visszajut hozzánk. Amennyiben a GLS futárszolgálat szállítja ki a csomagot, akkor a futár kétszer próbálkozik meg a kézbesítéssel. Ha nem sikerül, akkor az áru visszajut hozzánk.

  1. Felhívnak-e telefonon értékesítés, reklám ügyben?

Nem. Amennyiben megadja telefonszámát, kizárólag az Ön által már megrendelt termékek kapcsán telefonálnák, de először mindig e-mail-ben keressük Önt. A telefonszámot kizárólag sürgős esetben használjuk, illetve a használja a futár, hogy a kézbesítés minél biztosabban megtörténhessen. Reklámcélú telefonhívást nem alkalmazunk.

  1. Hogyan értesülök az új termékek megjelenéséről?

Elsődlegesen hírlevél útján, e-mail-ben. Hírlevelet csak azoknak küldünk, akik feliratkoznak hírlevél listánkra, illetve korábban hozzájárultak ahhoz, hogy részükre reklám hírlevelet küldjünk. Ezért javasoljuk, hogy iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy az elsők között értesülhessen az új kibocsátásokról.

A feliratkozást itt teheti meg.

Ezen túlmenően természetesen minden újdonságunkat megtalálja a honlapunkon, www.mef.hu , továbbá csomagjaiban is mindig talál tájékoztatókat újdonságainkról, aktuális ajánlatainkról.

  1. Mi van, ha nem tetszik a kapott áru?

Ha nem elégedett a kapott termékkel, 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti azt a címünkre, és ha már kifizette átvételkor vagy azt követően a vételárat, akkor visszatérítjük Önnek a teljes vételárat. Ez a leggyorsabban úgy történhet, hogy Ön ajánlott küldeményként postázza részünkre az árut, és e-mail-ben megírja a visszaküldés tényét, és a bankszámlaszámát. Amint megkaptuk az árut, annak átvételét követően azonnal utaljuk a vételárát az Ön számlájára.

  1. Hogyan és meddig tudok elállni a rendelésemtől?

A rendelését mindaddig minden következmény nélkül egyszerűen és gyorsan töröltetheti, amíg az árut ki nem szállítottuk Önnek. Az elállást megteheti telefonon, vagy e-mail-ben is. Kiszállítást követően a legegyszerűbb, ha nem veszi át a csomagot, így azt a futárcég visszaszállítja hozzánk. Ha több megrendelése is van a csomagban, de csak az egyiket, nem az összest akarja töröltetni, akkor vegye át a csomagot, és a nem kellő terméket 14 napon belül bármikor visszaküldheti, és annak árát, ha már kifizette, visszatérítjük.

  1. Hogyan küldhetem vissza?

Postai úton, kizárólag ajánlott küldeményként. Az ajánlott küldemény nyomon követhető, számon kérhető a postán, így ezek elveszésére van a legkisebb esély. A sima küldeményekért nem vállal felelőséget a posta. Hogy az árut biztosan vissza tudja juttatni hozzánk, azaz Önnek ne, illetve a legkisebb legyen a kockázata, csak ez a mód létezik. Utánvéttel ne adja fel a küldeményt, mert azokat nem vesszük át, a posta vissza fogja Önnek vinni. A vételár visszafizetését átutalással vállaljuk, ha a vételárat korábban megfizette részünkre, az már beérkezett hozzánk.

  1. Személyesen visszavihetem-e?

Igen, személyesen is visszahozhatja az árut ügyfélszolgálatunkra, amely minden munkanap 8 órától 17 óráig tart nyitva. A személyes visszavételre is az átvételtől számított 14 napon belül van lehetőség. Ha a vételárat korábban megfizette, és az be is érkezett hozzánk, akkor az áru átvételével egy időben a vételárat is visszafizetjük.

  1. Cserére van-e lehetőség?

Igen, amennyiben a raktárkészletünk lehetővé teszi, természetesen kicseréljük Önnek az árut. Kiszállításra csak a beszerezhető legjobb minőségű áru kerül. Ha az áru kiszállítás közben sérült, a csomagot sérülten, szakadtan, az árut részben törötten, hiányosan kapja meg, kérjük, azonnal az átvételkor jelezze ezt, és vetessen fel jegyzőkönyvet, illetve tagadja meg az áru átvételét. Így annak felelőssége a szállítót terheli a továbbiakban is. Ha Önnél sérült meg az áru, akkor cserére nincs lehetőség.

  1. Mit tegyek, ha a csomag sérülten érkezik meg?

Ha a csomagot sérülten, szakadtan, az árut részben törötten, hiányosan kapja meg, kérjük, azonnal az átvételkor jelezze ezt, és vetessen fel jegyzőkönyvet a szállítóval, illetve tagadja meg az áru átvételét. Így annak felelőssége a szállítót terheli a továbbiakban is.

 

HAMAROSAN FOLYTATJUK!

Keresés